pnallene

Followers

IKLAN TERBAIK

 photo STICKER.jpg photo 528873_438073832954261_343940733_n.jpg  photo POSTERNURSINGCOVER-FRAME3-black.jpg arissa gallery photo 10711305_10203990017824419_604656234_n.jpg

Support product bumiputra

 photo ayampandan.jpg  photo 10728989_816384915059707_447277887_n.jpg  photo unnamed.jpg  photo iklan.jpg

Doa untuk anak-anak

"Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kehidupan ku, banyakkanlah susu ku untuk bayi ku, dan permudahkanlah perjalanan ku untuk menyusukan anak ku agar menuruti segala yang telah Engkau syariat kan."

"Ya Allah, seberapa banyak susu yang aku perolehi hari ini, penuhi lah dengan rahmat Mu dan keberkatan Mu, susu yang sedikit menjadi banyak dan kenyang buat anak ku."

3 hot story

Cerita Pendek yang wajib baca

Thursday, March 15, 2012

.: anniversary awal 2 bulan ::.

Salam... Ahad lepas, 45hari selepas melahirkan hafidh aryan yang tembam dan cute itu... Maknanya,tamat la tempoh berpantang Lin. Hari tu jugak la lin balik, ke rumah kami di Cheras. Tapi, sebelum tu kami sekeluarga (da tmbh seorang lg ahli) sempat merayap ke IOI mall Puchong.... nak dijadikan cerita, hp hubby hilang beberapa hari sebelum tu, mmg da niat, nak bg hubby hadiah hp masa anniversary kami, tak sempat anniversary, hadiah da bg... lin belikan hubby hp Sony sama macam lin. Tp walkman version. Hohohh wat to do... Tu je yang mampu... Lg pun hp tu, hubby yang pilih, tiada paksaan pun.. Sekarang ni, tunggu hadiah anniversary lin punya plak... :D P/s: hadiah melahirkan hafidh ada tak???? with love ♥ .:: allene ::.

2 comments:

  1. i belum bersalin n da mintak hasben gelang emas seketul hadia bersalin.haha.hasben siap tanya balik,wajib ke?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dear, mintk jer :D ckp ngn dia, baru semangat nak beranak lagi.

      Delete

Labels

.:: Hafidh Aryan ::. (196) .:: our activity ::. (186) .:: d' info ::. (136) .:: cakap-cakap ::. (124) .:: my LITTLE love ::. (116) .:: coretan untuk anak mummy ::. (95) .:: motherhood journey ::. (77) .:: Harris Adeel ::. (71) .:: just about me ::. (54) .:: love ::. (52) .:: pregnancy moment ::. (52) .:: 1st time::. (49) .::imladyadie::. (40) .:: review ::. (33) .:: ads ::. (30) .:: wedding preparation ::. (29) .:: tragedi ::. (28) .:: big family story::. (27) .:: imladyadie ::. (27) .:: the precious moment ::. (27) .::giveaway::. (23) .:: breastfeeding ::. (22) .:: #besday party# ::. (21) .::ramadhan::. (21) .:: interior designer ::. (14) .::homemadefood::. (13) .:: our love::. (11) .::islam itu indah ::. (11) .:: artstouch ::. (9) .:: business ::. (9) .:: novel ::. (9) .:: D.I.Y ::. (8) .:: menu si kecik ::. (8) .:: segmen ::. (8) #simpleresepibyallene (7) .:: natural remedy ::. (7) .:: novel review::. (7) .:: my little Iman ::. (6) .:: nursing cover ::. (6) .:: our syurga ::. (6) .:: petua mudah bersalin ::. (6) .:: anniversary ::. (5) .:: celebration of fairy tale day ::. (5) .:: ragam MHA ::. (5) #misikurusallene (4) .:: Adaptasi novel ::. (4) .:: peringatan ::. (4) frozen food (4) .:: desert ::. (3) .:: iluvislam ::. (3) .:: resepi baby ::. (3) si kecik ::. (3) .:: mei tai ::. (2) .:: popia otak2 ::. (2) .::anakmu::. (2) .::ayam pandan ::. (2) drama melayu (2) .:: Cloth Diaper ::. (1) .:: baby carrier ::. (1) .:: cheesekut ::. (1) .:: korean ::. (1) .:: mainan kiddo::. (1) .:: no drug life ::. (1) .:: top commentor ::. (1) .::ferwhite::. .::fereena beauty care ::. (1) .::gbsb::. (1) .::resepi ikan::. (1) mh17 (1) raya 2014 (1)

.:: Hafidh Aryan ::.

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

.:: Harris Adeel ::.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

.:: The Birth of Date ::.

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers

.:: my journey start ::.

Daisypath Anniversary tickers

Hadlene Channels

Loading...

.: anniversary awal 2 bulan ::.

Salam... Ahad lepas, 45hari selepas melahirkan hafidh aryan yang tembam dan cute itu... Maknanya,tamat la tempoh berpantang Lin. Hari tu jugak la lin balik, ke rumah kami di Cheras. Tapi, sebelum tu kami sekeluarga (da tmbh seorang lg ahli) sempat merayap ke IOI mall Puchong.... nak dijadikan cerita, hp hubby hilang beberapa hari sebelum tu, mmg da niat, nak bg hubby hadiah hp masa anniversary kami, tak sempat anniversary, hadiah da bg... lin belikan hubby hp Sony sama macam lin. Tp walkman version. Hohohh wat to do... Tu je yang mampu... Lg pun hp tu, hubby yang pilih, tiada paksaan pun.. Sekarang ni, tunggu hadiah anniversary lin punya plak... :D P/s: hadiah melahirkan hafidh ada tak???? with love ♥ .:: allene ::.