pnallene

Followers

Doa untuk anak-anak

"Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kehidupan ku, banyakkanlah susu ku untuk bayi ku, dan permudahkanlah perjalanan ku untuk menyusukan anak ku agar menuruti segala yang telah Engkau syariat kan."

"Ya Allah, seberapa banyak susu yang aku perolehi hari ini, penuhi lah dengan rahmat Mu dan keberkatan Mu, susu yang sedikit menjadi banyak dan kenyang buat anak ku."






Thursday, March 15, 2012

.: anniversary awal 2 bulan ::.

Salam... Ahad lepas, 45hari selepas melahirkan hafidh aryan yang tembam dan cute itu... Maknanya,tamat la tempoh berpantang Lin. Hari tu jugak la lin balik, ke rumah kami di Cheras. Tapi, sebelum tu kami sekeluarga (da tmbh seorang lg ahli) sempat merayap ke IOI mall Puchong.... nak dijadikan cerita, hp hubby hilang beberapa hari sebelum tu, mmg da niat, nak bg hubby hadiah hp masa anniversary kami, tak sempat anniversary, hadiah da bg... lin belikan hubby hp Sony sama macam lin. Tp walkman version. Hohohh wat to do... Tu je yang mampu... Lg pun hp tu, hubby yang pilih, tiada paksaan pun.. Sekarang ni, tunggu hadiah anniversary lin punya plak... :D P/s: hadiah melahirkan hafidh ada tak???? with love ♥ .:: allene ::.

2 comments:

  1. i belum bersalin n da mintak hasben gelang emas seketul hadia bersalin.haha.hasben siap tanya balik,wajib ke?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dear, mintk jer :D ckp ngn dia, baru semangat nak beranak lagi.

      Delete

.:: Hafidh Aryan ::.

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

.:: Harris Adeel ::.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

.: anniversary awal 2 bulan ::.

Salam... Ahad lepas, 45hari selepas melahirkan hafidh aryan yang tembam dan cute itu... Maknanya,tamat la tempoh berpantang Lin. Hari tu jugak la lin balik, ke rumah kami di Cheras. Tapi, sebelum tu kami sekeluarga (da tmbh seorang lg ahli) sempat merayap ke IOI mall Puchong.... nak dijadikan cerita, hp hubby hilang beberapa hari sebelum tu, mmg da niat, nak bg hubby hadiah hp masa anniversary kami, tak sempat anniversary, hadiah da bg... lin belikan hubby hp Sony sama macam lin. Tp walkman version. Hohohh wat to do... Tu je yang mampu... Lg pun hp tu, hubby yang pilih, tiada paksaan pun.. Sekarang ni, tunggu hadiah anniversary lin punya plak... :D P/s: hadiah melahirkan hafidh ada tak???? with love ♥ .:: allene ::.

.:: my journey start ::.

Daisypath Anniversary tickers