pnallene

Support product bumiputra

 photo ayampandan.jpg  photo 10728989_816384915059707_447277887_n.jpg  photo unnamed.jpg  photo iklan.jpg

Followers

Story wajib baca

Cerita Pendek yang wajib baca

Orang malaysia memang suka que panjang2 ni...

Free gift voucher

Nak rupa macam korea... ni ada cara mudah

Cara untuk dapatkan free sample product rambut

Thursday, March 15, 2012

.: anniversary awal 2 bulan ::.

Salam... Ahad lepas, 45hari selepas melahirkan hafidh aryan yang tembam dan cute itu... Maknanya,tamat la tempoh berpantang Lin. Hari tu jugak la lin balik, ke rumah kami di Cheras. Tapi, sebelum tu kami sekeluarga (da tmbh seorang lg ahli) sempat merayap ke IOI mall Puchong.... nak dijadikan cerita, hp hubby hilang beberapa hari sebelum tu, mmg da niat, nak bg hubby hadiah hp masa anniversary kami, tak sempat anniversary, hadiah da bg... lin belikan hubby hp Sony sama macam lin. Tp walkman version. Hohohh wat to do... Tu je yang mampu... Lg pun hp tu, hubby yang pilih, tiada paksaan pun.. Sekarang ni, tunggu hadiah anniversary lin punya plak... :D P/s: hadiah melahirkan hafidh ada tak???? with love ♥ .:: allene ::.

2 comments:

  1. i belum bersalin n da mintak hasben gelang emas seketul hadia bersalin.haha.hasben siap tanya balik,wajib ke?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dear, mintk jer :D ckp ngn dia, baru semangat nak beranak lagi.

      Delete

Latest typical story

.:: Anniversary::.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hadlene Channels

Loading...